Χρ. Παπαδημητρίου: Σφοδρή αντεπίθεση μετά την παραίτηση από τον ΕΟΔΑΣΑΑΜ – ‘Άλλοι συνέταξαν το πόρισμα!

«Έκανα ό,τι μπορούσα για να εξασφαλίσω την αλήθεια» δήλωσε ο Χρήστος Παπαδημητρίου στις πρώτες του δηλώσεις μετά την παραίτησή του. Συγκεκριμένα, σε συνέντευξή του στον ALPHA, υπογράμμισε ότι η αποχώρησή του από τον ΕΟΔΑΣΑΑΜ σχετίζεται με «λόγους ευθιξίας και οικογενειακούς λόγους», ενώ ανέφερε ότι βρήκε απειλητικά σημειώματα στο αυτοκίνητό του για δύο συνεχόμενες ημέρες.«Έκανα ό,τι μπορούσα για να εξασφαλίσω την αλήθεια»,επανέλαβε.

Αναφερόμενος στις αντιδράσεις των πανεπιστημίων της Γάνδης και της Πίζας, τόνισε πως η στάση του παρεξηγήθηκε: «Με ενόχλησε το γεγονός ότι κατηγορήθηκα για παλινωδίες, όταν τα δύο κορυφαία πανεπιστήμια που επικαλέστηκε η ομάδα διερεύνησης και οι ειδικοί του ERA ανακάλεσαν τη στήριξή τους στο πόρισμα τόσο την Παρασκευή όσο και την Κυριακή. Άρα εγώ θεωρούμαι αυτός που παλινωδεί, ενώ είμαι νομικά υποχρεωμένος να σεβαστώ το αίτημά τους να αποσυρθούν από το πόρισμα.»

Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι αυτή η δήλωση είχε ως στόχο τον αντιπρόεδρο της κυβέρνησης Κωστή Χατζηδάκη, ο οποίος μιλώντας στον ΣΚΑΪ το πρωί της Τετάρτης ανέφερε χαρακτηριστικά: «Πράγματι σχετικά με την πυρόσφαιρα, ο κ. Παπαδημητρίου εξέφρασε τις απόψεις του με έναν τρόπο που δεν μπορείς να χαρακτηρίσεις συνεκτικό τις τελευταίες ημέρες και έπεσε σε παλινωδίες».

Ως λύση προτείνει μια νέα αξιολόγηση των στοιχείων μέσω διεπιστημονικής προσέγγισης: «Η πρότασή μου είναι η δημιουργία μιας διεπιστημονικής επιτροπής με κορυφαίους καθηγητές από τα ελληνικά πανεπιστήμια καθώς και τη συμμετοχή ειδικών σε εκρήξεις από τη Σχολή Ευελπίδων. Μέσω ενός διεπιστημονικού συνεδρίου με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς θα μπορέσουμε ίσως να καταλήξουμε σε ένα επιστημονικά αμφισβητούμενο συμπέρασμα.»