«Δήμας: Σκάνδαλο στον ΕΟΔΑΣΑΑΜ – Χάνει την αξιοπιστία του καθώς παραδίδονται τα 65 χλμ της Πατρών – Πύργου μέχρι το τέλος Ιουλίου»

Νέα Πρωτοβουλία της Κυβέρνησης για τους Σιδηροδρόμους

Μέσα στον επόμενο μήνα, η κυβέρνηση προγραμματίζει την παρουσίαση ενός νέου σχεδίου νόμου που θα ενσωματώνει τις προτάσεις του ΕΟΔΑΣΑΑΜ καθώς και άλλες συστάσεις από τη ρυθμιστική αρχή σιδηροδρόμων και την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.Αυτές τις πληροφορίες έδωσε σήμερα ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρίστος Δήμας, κατά τη διάρκεια συνέντευξής του στον ΣΚΑΪ.

«Σκοπός μας είναι να δημιουργηθεί ένας ΟΣΕ που θα λειτουργεί με περισσότερα ιδιωτικά κριτήρια.Η εκπαίδευση και η επανεκπαίδευση των εργαζομένων θα είναι ενισχυμένη και η τεχνολογία θα χρησιμοποιείται σε μεγαλύτερη έκταση», δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ.Δήμας.

Ο υπουργός τόνισε ότι μία από τις κύριες προτεραιότητες της κυβέρνησης είναι να αποκατασταθεί πλήρως η σιδηροδρομική γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη μέχρι το 2027, συμπεριλαμβανομένων των συστημάτων τηλεδιοίκησης. Αναφέρθηκε επίσης σε ένα νέο σύστημα γεωεντοπισμού που αναμένεται να εφαρμοστεί σύντομα, το οποίο «θα επιτρέπει τον ακριβή εντοπισμό κάθε τρένου για καλύτερη ενημέρωση».

Για τον ΕΟΔΑΣΑΑΜ, ο κ. Δήμας ανέφερε ότι «έχει χάσει την αξιοπιστία του» και υπογράμμισε ότι στόχος είναι να ενισχυθεί με νέα στελέχη.

Aναφορικά με τον δρόμο Πατρών – Πύργου, σημείωσε ότι τα 65 από τα συνολικά 75 χιλιόμετρα αναμένονται να παραδοθούν μέχρι το τέλος Ιουλίου ενώ τα υπόλοιπα 10 χλμ από Κάτω Αχαΐα προς Πάτρα θα δοθούν στην κυκλοφορία έως το τέλος του έτους.

Τέλος, επισήμανε ότι οι χρεώσεις στα διόδια θα γίνουν αναλογικές ανάλογα με τα διανυθέντα χιλιόμετρα.