Μια ευχάριστη έκπληξη περίμενε τους φαν της σειράς «Παρά Πέντε», καθώς οι Αργύρης Αγγέλου και Κατερίνα Θεοχάρη, οι οποίοι υποδύθηκαν τους «Φώτη» και την κοντή «Γαρυφαλλιά», βρέθηκαν ξανά μαζί. Ο Αργύρης, κρυφά, πήρε το κινητό της συναδέλφου του και ανάρτησε ένα βίντεο στο TikTok. Στο βίντεο, οι δύο ηθοποιοί φαίνονται να απολαμβάνουν τον καφέ τους. Ο Αργύρης καταγράφει τη συνάδελφό του, η οποία αρχικά δεν έχει αντιληφθεί τίποτα.
Δείτε ακόμη Αργύρης Αγγέλου: “Πέρασαν 12 χρόνια μετά το Παρά Πέντε για να ξανακάνω τηλεόραση” (Βίντεο)
«Έχω πάρει το κινητό της Κατερίνας και δεν έχει ιδέα. Αυτή πίνει καφέ…», λέει ο Αργύρης Αγγέλου γυρίζοντας την κάμερα προς εκείνη. Εκείνη τη στιγμή συνειδητοποιεί ότι την καταγράφει και ξεσπά σε γέλια. «Κατερίνα πώς τον πίνεις;» ρωτά στη συνέχεια ο ηθοποιός με τη συνάδελφό του να συνεχίζει να γελάει.
@katerinatheohari Κάποιο reunion! Σα να μην πέρασε μια μέρα! @Αργύρης Αγγέλου #reunion
Πρόσφατα ο δημιουργός της σειράς,< strong >Γιώργος Καπουτζίδης< / strong >, σε δηλώσεις του στην εκπομπή «Στούντιο 5» της ΕΡΤ άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο για ένα remake λόγω των είκοσι χρόνων από την πρώτη προβολή του «< strong >Παρά Πέντε< / strong >».< br />
Όλοι οι πρωταγωνιστές που έχουν ερωτηθεί σχετικά από δημοσιογράφους εκφράζουν τη χαρά τους για μια τέτοια πιθανότητα ενώ τονίζουν ότι μεταξύ τους έχει αναπτυχθεί μια σχεδόν οικογενειακή σχέση από τις ημέρες που συνεργάζονταν.
