Στο πλαίσιο της συμμετοχής του στην παράσταση «Τα πήρες όλα και έφυγες», ο Γιάννης Τσορτέκης παραχώρησε μια συνέντευξη, όπου αναφέρθηκε σε προσωπικά ζητήματα της ζωής του. Ο γνωστός ηθοποιός, που έχει αποκτήσει σημαντική αναγνώριση τα τελευταία χρόνια μέσω της σειράς Maestro, δεν περιορίστηκε μόνο σε επαγγελματικά θέματα. Ανέφερε επίσης τις εμπειρίες του σχετικά με την πατρότητα, την αποδοχή των απορρίψεων και τη διαχείριση της δημοσιότητας.
Διαβάστε ακόμα: Είδαμε την παράσταση “Τα πήρες όλα κι έφυγες – Η ζωή του Στράτου Διονυσίου” στο Παλλάς – Πάλλεται από συγκίνηση το θέατρο
Ο Γιάννης Τσορτέκης ήταν καλεσμένος στην εκπομπή «Weekenders» και αρχικά μίλησε για τη στενή σχέση που έχει με τον γιο του. «Ρωτάω για όλα τον γιο μου. Είναι 21 ετών. Έχουμε μια σχέση πατέρα και φίλου», είπε χαρακτηριστικά περιγράφοντας τον ισχυρό δεσμό τους. Όπως αποκάλυψε ο ίδιος, σπουδάζει κινηματογράφο και είναι σημείο αναφοράς για εκείνον.
«Η εμπιστοσύνη στο ένστικτό του ξεκίνησε από όταν ήταν δύο ετών. Τότε αποφάσισα να τον εμπιστευτώ πλήρως και να πάρω το ρίσκο να αρχίσει να αυτονομείται ως άνθρωπος. Αυτή η σχέση εμπιστοσύνης χτίζεται σταδιακά»,τόνισε ο ηθοποιός,μιλώντας για τη δυναμική μεταξύ τους.
Γιάννης Τσορτέκης: ”Δεν νιώθω επιτυχημένος λόγω της δημοφιλίας από το Maestro, ξύπνησα το πρωί όπως κάθε μέρα”
Eπιπλέον ο Γιάννης Τσορτέκης δεν δίστασε να θίξει τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει κάποιος στον χώρο της υποκριτικής τέχνης και επικεντρώθηκε στον τρόπο που διαχειρίζεται τις απορρίψεις. «Η λέξη “απόρριψη” φέρνει μαζί της αρνητισμό. Μπορεί να σε καταβαραθρώσει αν δεν προσέξεις,» δήλωσε συνεχίζοντας: «Προτιμώ να την αποκαλώ “μη έγκριση”. Για αυτόν που σε απορρίπτει είναι απόρριψη αλλά μπορεί για σένα να σημαίνει μια νέα ευκαιρία.» Έτσι παραμένεις ενεργός και γεμάτος επιθυμία.».
Mάλιστα, διευκρινίζει ότι η πολύχρονη απουσία του από την τηλεόραση δεν τον επηρεάζει αρνητικά ούτε δημιουργεί αίσθημα κατωτερότητας:. «Δεν ένιωσα ποτέ ταπεινωμένος επειδή ήμουν εκτός τηλεόρασης τόσα χρόνια». Όταν σχολίασε τη μεγαλύτερη προβολή που απέκτησε χάρη στη συμμετοχή του στο Maestro παρέμεινε ταπεινός λέγοντας: «Δεν νιώθω επιτυχημένος λόγω αυτής της αναγνωρισιμότητας. strong>. Νιώθω ότι ξύπνησα σήμερα όπως κάθε άλλη μέρα».Για εκείνον η ουσία βρίσκεται αλλού: «Eξακολουθώ να δηλώνω εργάτης κι όχι απλώς ηθοποιός. strong>. Δεν θεωρώ ότι “δουλεύω”. Έχω εργαστεί με πάθος σε όλες μου τις δουλειές».
