Γωγώ Μαστροκώστα: Η Δυναμική Πάλη της με την Υγεία – Μια Ιστορία Αξιοπρέπειας και Πειθαρχίας

Μεγάλη ανησυχία προκάλεσαν τις τελευταίες ημέρες οι φήμες που ήθελαν τη Γωγώ Μαστροκώστα να νοσηλεύεται σε κρίσιμη κατάσταση στο νοσοκομείο «Ευαγγελισμός». Αν και τα προβλήματα υγείας της γνωστής γυμνάστριας και πρώην sex symbol της ελληνικής σόουμπιζ είναι εδώ και καιρό γνωστά, η πραγματικότητα φαίνεται να είναι διαφορετική σε αρκετά σημεία. Σύμφωνα με πληροφορίες από την «ON time», η σύζυγος του πρώην ποδοσφαιριστή Τραϊανού Δέλλα, καθώς και μητέρα ενός κοριτσιού, βρίσκεται στο σπίτι της περιτριγυρισμένη από τους αγαπημένους της, αντιμετωπίζοντας με θάρρος κάποιες επιπλοκές που έχουν προκύψει λόγω των προβλημάτων υγείας της.


Άλλωστε η Γωγώ Μαστροκώστα έχει απομακρυνθεί από τα φώτα της δημοσιότητας εδώ και αρκετό διάστημα. Ζει μια ήρεμη ζωή με την οικογένειά της και έχει μιλήσει ανοιχτά για τη μάχη που έδωσε κατά του καρκίνου. Διαγνώστηκε τρεις μέρες μετά τη γέννηση της κόρης της Βικτώρια. Σε συνέντευξή της στην Ελεονώρα Μελέτη είχε περιγράψει τις σκέψεις που την απασχολούσαν κατά τη διάρκεια των θεραπειών αλλά και τον τρόπο στήριξης από τον σύζυγό της Τραϊανό Δέλλα. Οι δυο τους έχουν συμπληρώσει 18 χρόνια μαζί και 15 χρόνια γάμου. Ο Τράι την ενθάρρυνε να μοιραστεί την εμπειρία αυτή ώστε να βοηθήσει άλλες γυναίκες που αντιμετωπίζουν παρόμοια ζητήματα.



«Τρεις μέρες αφότου γέννησα κι ενώ ήμουν γεμάτη χαρά ο γιατρός μου ανακοίνωσε ότι έχω καρκίνο στο στήθος. Κρατούσα το μωρό μου στην αγκαλιά μου κι έκλαιγα αναλογιζόμενη αν θα μπορέσω να δω το παιδί μου να μεγαλώνει. Στην όλη διαδικασία ο Τραϊανός ήταν πάντα δίπλα μου», είχε δηλώσει αρχικά προσθέτοντας πως ο σύζυγός της την ενθάρρυνε: «Ο Τραϊανός με παρότρυνε να μοιραστώ δημόσια την εμπειρία μου σχετικά με τον καρκίνο του στήθους ώστε να στηρίξω άλλες γυναίκες». Παρά τις δυσκολίες αυτές κατάφερε τελικά χάρη στη θέλησήτηςκαι στις οδηγίες των γιατρώννα βγει νικήτρια σε αυτήν τη δύσκολη δοκιμασία.

Γωγώ Μαστροκώστα: Η υγείατης ξαναχτύπησε

Αν κι έχει καταφέρει τα τελευταία χρόνιανα βρει μια ισορροπία στη ζωήτης η Γωγώ αντιμετωπίζει εκ νέου προβλήματα υγείας.Αυτή η νέα πρόκληση αποκαλύφθηκε όταν τον Οκτώβριο του 2024 ο Τραϊανός Δέλλας αποφάσισε ξαφνικάνα παραιτηθεί από θέση προπονητή στον ΟΦΗ δείχνοντας πως δεν μπορούσε μακριά από τη σύζυγο του. Έτσι επέλεξε να σταματήσει επαγγελματικά ώστενα σταθεί πάλι δίπλατης.

Η στενή φίλητης Γωγώς Μαρία Καλάβρια είχε αναφερθεί τότε στην κατάσταση λέγοντάς: «Είναι καλάκαι θα γίνει ακόμα καλύτερη τώρα που γύρισε ο Τραϊανός πίσω γιατί δεν μπορεί χωρίς αυτόν. Είναι το στήριγματης». Η Μαρία τόνισε επίσης πόσο ιδιαίτερη είναι αυτή η σχέση λέγοντάς ότι είναι πολύ ευτυχισμένηπου βλέπει αυτούς τους δύο ανθρώπους μαζί.

< br />
Η Μαρία αποκάλυψε επίσης ότι επανασυνδέθηκε πιο κοντά με τη Γωγώ καθώς είχαν απομακρυνθεί λόγω υποχρεώσεων: «Με τη Γωγώ είμαστε φίλες πολλά χρόνια αλλά κάποια στιγμή είχαμε χαθεί λόγω των υποχρεώσει μας όμως τώρα έχουμε ξαναβρεί επαφή.»

< br >
Έχει πείσμα

Οι πρόσφατες εξελίξεις στην υγειονομική κατάστασητης Γωγού προσθέτουν επιπλέον βάρος τόσο στην ψυχική όσοκαιστην οικογενειακή δυναμική . Ωστόσο σύμφωναμε πληροφορίεςη δημοφιλήςΓ ω γ ώ συνεχίζεινα προσπαθείνα διατηρήσειτην ισορροπί ατης εστιάζονταςστη θεραπείατου νέου ζητήματοςμε ένα μαχητικό πνεύμαπου έχει διαμορφώσει μέσααπότις δυσκολίεςτων χρόνων αλλα κ αι μέσωτων σχέσεωνπου διατηρείμετους αγαπημένους.


< br />
< em>*Δημοσιεύθηκε στην Ontime
*Φ ωτογραφία : NDPPHOTO / NDP PHOTO