Η Ευρυδίκη Βαλαβάνη και ο Γρηγόρης Μόργκαν περιμένουν το πρώτο τους παιδί
Η Ευρυδίκη Βαλαβάνη και ο Γρηγόρης Μόργκαν ετοιμάζονται να γίνουν γονείς. Λίγο μετά τον γάμο τους στην Κρήτη, η γνωστή δημοσιογράφος ανακοίνωσε την εγκυμοσύνη της χθες, Παρασκευή 7 Μαρτίου 2025.
«Τόσοι κύκλοι γύρω από τον Ήλιο, μέχρι να φτάσει η μέρα που η καρδιά μας θα χτυπάει τόσο δυνατά και για πάντα για έναν ακόμη λόγο. Για τη ζωή που μεγαλώνει και το μικρό θαύμα που έρχεται στην οικογένεια μας.»
Δημοσιεύοντας τις πρώτες φωτογραφίες με την κοιλιά της σε προχωρημένη κατάσταση, έγραψε στα social media: «Το πιο πολύτιμο και ανεκτίμητο δώρο γενεθλίων δεν έρχεται σε κουτί – έρχεται με μια μικρή καρδούλα που διάλεξε εμάς για γονείς. Χρόνια πολλά στον πιο υπέροχο μέλλοντα μπαμπά».
Μέσα από πολλές συνεντεύξεις της, η Ευρυδίκη είχε εκφράσει την επιθυμία της να γίνει μητέρα, θεωρώντας ότι αυτό θα ολοκληρώσει την ευτυχία της δίπλα στον σύζυγό της.
Λίγες ώρες μετά τη γνωστοποίηση των ευχάριστων νέων σχετικά με την εγκυμοσύνη, ο Γρηγόρης Μόργκαν σβήνει τα κεράκια στην τούρτα των γενεθλίων του με τη λέξη «Dad» δίπλα στην Ευρυδίκη Βαλαβάνη.
Δείτε το σχετικό βίντεο που ακολουθεί:
