«Κυκλοφοριακό Χάος: Έμφραγμα σε Κηφισό, Λεωφόρο Αθηνών, Λιμάνι Πειραιά και Αττική Οδό»

Αυξημένη Κίνηση στους Δρόμους της Αθήνας κατά την Έξοδο για το Πάσχα

Χιλιάδες οικογένειες και παρέες φίλων εγκαταλείπουν την Αθήνα, καθώς πλησιάζουν οι ημέρες του Πάσχα. Η κυκλοφορία στους δρόμους είναι έντονη από νωρίς το απόγευμα της Μεγάλης Τετάρτης (16.04.2025), με τον Κηφισό να αναδεικνύεται και πάλι «πρωταθλητής» στην κίνηση.

Η κατάσταση είναι δύσκολη, με μποτιλιαρίσματα να παρατηρούνται και στις δύο κατευθύνσεις, από το Μοσχάτο έως τη Μεταμόρφωση.

Σημαντική αύξηση της κυκλοφορίας καταγράφεται επίσης στις εξόδους της Αττικής: στη Λεωφόρο Αθηνών προς Ελευσίνα και γύρω από το λιμάνι του Πειραιά. Οι οδηγοί που επιλέγουν την Αττική Οδό προς Ελευσίνα αντιμετωπίζουν καθυστερήσεις άνω των 30 λεπτών μεταξύ του κόμβου Ανθούσας και του κόμβου Μεταμόρφωσης.

Επιπλέον, καθυστερήσεις 10 έως 15 λεπτών σημειώνονται στις εξόδους για Λαμία (ρεύμα προς Αεροδρόμιο και Ελευσίνα).

Καθυστερήσεις στο ρεύμα προς Ελευσίνα άνω των 30΄ από κόμβο Ανθούσας έως κόμβο Μεταμόρφωσης.

Η μαζική έξοδος των εκδρομέων θα συνεχιστεί τις επόμενες ημέρες, με τις αρχές να λαμβάνουν ενισχυμένα μέτρα ασφαλείας για τη διαχείριση της επιβίβασης στα λιμάνια καθώς και για τη γενικότερη ομαλή λειτουργία τους.