Η Μαρία Σολωμού αναφέρθηκε στα σχόλια που έκανε σε podcast σχετικά με τους άντρες στην ηλικία των 50, προκαλώντας πολλές αντιδράσεις, κατά τη διάρκεια μιας συνέντευξής της στην εκπομπή «Καλύτερα Δε Γίνεται».
Ειδικότερα η ίδια δήλωσε: «Ήταν η πρώτη φορά που δεν έψαξα τίποτα στο διαδίκτυο. Όσα μαθαίνω εδώ μέσα τα κρατώ και αποφάσισα ότι όλη την αρνητικότητα και την κακή ενέργεια θα τις απομακρύνω. Έχω κατανοήσει ότι προέρχομαι από θετικά μηνύματα και όχι από τα αρνητικά γιατί αυτά φεύγουν από κοντά μου.Κοιτάζω το κινητό μου και βλέπω «καλά τα λες Μαρία» και σκέφτομαι ότι κάτι έχει αλλάξει. Δεν με ενδιαφέρει να μάθω τους τίτλους ή τις λεπτομέρειες για τους άντρες στα 50. Είναι η πρώτη φορά που το ακούω αυτό και δεν θυμάμαι τι έχω πει ή ποιο podcast είναι αυτό. Ξέρω πώς λειτουργεί αυτό το παιχνίδι κι αποφάσισα να μην συμμετέχω σε αυτό. Δεν χρωστάω κανενός εξηγήσεις».
Στη συνέχεια ανέφερε: «Αν δεν γνωρίζεις τον κόσμο μου τότε δε μπορείς να καταλάβεις πώς μιλάω. Δεν μπορείς να μπλέκεσαι χωρίς πρόσκληση στο πάρτι μου και να ακούς τρεις κουβέντες για να ζητήσεις εξηγήσεις. Σε κάλεσα; Συμφωνώ αν θέλεις να διαφωνήσεις μαζί μου αλλά έχω πρόβλημα με την εμπάθεια και τη βίαιη αντίδραση που δημιουργεί η ελευθερία του λόγου μας.
Θα γεμίσω τον χρόνο μου με δύο φράσεις πριν σε αφήσω στη σφαγή όπου θα σε αντιμετωπίσουν σφοδρά. Όλοι αυτοί που υποστηρίζουν την καταπολέμηση της βίας καθώς επίσης του πολιτικά ορθού λόγου αντιμετωπίζουν εμένα με καθαρή βία αυτού του τύπου. Θα καθίσω εγώ να απαντήσω σε κάποιον; Ένας άνθρωπος κοντινός μου έχει αναλάβει το προφίλ μου ώστε τίποτα αρνητικό να μη φτάνει σε μένα.
Δεν ασχολούμαι ούτε για δύο δευτερόλεπτα μ’ αυτές τις συζητήσεις.» Αυτή είναι μια επιστολή από ένα κορίτσι μόλις 19 χρονών που εδώ και δύο χρόνια έχει σχέσεις με μεγαλύτερους άντρες των 50 ετών.
Αυτό σημαίνει πως αν κάποιος διαβάσει αυτή την επιστολή θα μπορέσει εύκολα ν’ αντιληφθεί γιατί απαντώ έτσι στους ανθρώπους γύρω μου.
Ο διάλογος μας δεν αφορά αξίες αλλά ένα ποσοστό.
Είναι εύκολο θήραμα για κάποιον όπως εγώ όταν λέει κάτι κι άλλοι προσπαθούν ν’ απομονώσουν τη δήλωση αυτή.
Φοβάμαι τη κακία καθώς επίσης τη βλακεία.Με ενδιαφέρει μόνο ότι όσα λέγω έχουν βάση αλήθειας.
Δεν έχει παρακολουθήσει κανείς το podcast ώστε ν’ έχει άποψη γι’ αυτό.
Ζητώ ιστορίες αγάπης από όλους όσους επιθυμούν ν’ επικοινωνήσουν μαζί μου.Καμία απ’ αυτές τις γνώμες δεν προέρχεται από άτομα που έχουν παρακολουθήσει ολόκληρη τη συζήτησή μας.
Μπαίνετε στον προσωπικό χώρο σας για ν’ αποφασίσετε πώς πρέπει εγώ ν’ αντιδρώ; Θα αφιερώσω χρόνο ψάχνοντας όλα αυτά; Εγώ ήδη παλεύοντας αρκετές αυτοάνοσες ασθένειες…», κατέληξε η Μαρία Σολ ωμού.
