Θεσσαλονίκη: Θρήνος για την 50χρονη μητέρα
Ο μεγαλύτερος γιος της γυναίκας που έχασε τη ζωή της σε τροχαίο στην Θεσσαλονίκη,έπειτα από σύγκρουση με το αυτοκίνητο ενός μεθυσμένου και ανασφάλιστου οδηγού,καθώς και ο σύζυγός της,εκφράζουν τον πόνο τους για την απώλεια αυτής της 50χρονης που έφυγε τόσο άδικα. «Η Χαρά δολοφονήθηκε, δεν ήταν ένα ατύχημα. Αυτό που συνέβη ήταν μια ξεκάθαρη δολοφονία», δηλώνει ο σύζυγός της. Η ζωή του και των δύο γιων του, ηλικίας 25 και 9 ετών, άλλαξε δραματικά εκείνη τη στιγμή.
«Ο μεγάλος γιος της Χαράς περιγράφει ότι η μητέρα του ήταν η ίδια η χαρά στη ζωή τους. «Η Χαρά μας έδινε φως και ευτυχία στο σπίτι μας. Ακόμη δεν μπορώ να πιστέψω ότι αυτό συνέβη», λέει ο γιος της. «Το μόνο που με κρατάει δυνατό είναι ο μικρός μου αδελφός και ο πατέρας μου. Για αυτούς πρέπει να συνεχίσω να προχωρώ», προσθέτει.
Η άτυχη μητέρα βρήκε τραγικό θάνατο κατά τη διάρκεια μιας σύγκρουσης με άλλο όχημα που οδηγούσε ένας άνδρας ηλικίας 60 ετών χωρίς δίπλωμα και πιθανόν υπό την επήρεια αλκοόλ.«Ήταν ηρωίδα για όλους μας αυτή η γυναίκα κι τώρα λείπει από κοντά μας επειδή κάποιος ανεύθυνος πήρε το τιμόνι στα χέρια του χωρίς σκέψη»,τονίζει ο σύζυγος.
Σύμφωνα με μαρτυρίες από καφετέρια όπου συχνάζε το συγκεκριμένο άτομο πριν το συμβάν, είχε καταναλώσει αλκοόλ μία ώρα πριν από το δυστύχημα. «Ήταν εδώ νωρίτερα σήμερα κι αποχώρησε γύρω στις επτά χωρίς κανείς να ξέρει πώς πέρασε μέχρι τότε», αναφέρουν οι αυτόπτες μάρτυρες.
Οι κάτοικοι στην περιοχή Λαγκαδά εκφράζουν τη θλίψη τους για τον πρόωρο χαμό αυτής της γυναίκας ενώ επισημαίνουν τα προβλήματα ασφάλειας στους δρόμους όπου συμβαίνουν συχνά τροχαία ατυχήματα λόγω απροσεξίας των οδηγών.
“Δυστυχώς χάσαμε έναν άνθρωπο πολύτιμο εξαιτίας ενός άλλου ανθρώπου που δεν σέβεται ούτε τις ζωές των άλλων”, λένε κάτοικοι του χωριού.
Ο μικρός γιος παρακολουθείται από παιδοψυχολόγο ώστε να μπορέσει να αντιμετωπίσει αυτήν την τραυματική εμπειρία μετά την απώλειά του.» Ο πατέρας σημειώνει πως “ο Στέφανος είχε μια καθημερινότητα γεμάτη αγάπη μαζί με τη μητέρα του”.
“Έχω επικοινωνήσει πολλές φορές με τις αρχές ζητώντας μέτρα ασφαλείας γιατί έχουμε ζήσει πολλά δράματα σε αυτόν τον δρόμο τα τελευταία χρόνια”, δηλώνουν οι κάτοικοι.”
Αυτή τη στιγμή,ο οδηγός νοσηλεύεται φρουρούμενος στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ σε κρίσιμη κατάσταση μετά το περιστατικό.
