Μιμή Ντενίση: “Από τον πόνο στη σκηνή – Πώς η απώλεια του πατέρα μου δεν με σταμάτησε

Σε μια συγκλονιστική αποκάλυψη προχώρησε η Μιμή Ντενίση κατά τη διάρκεια της συνομιλίας της με τον Κώστα Τσουρό, αναφερόμενη στην ημέρα που ανέβηκε στη σκηνή λίγες ώρες μετά την απώλεια του αγαπημένου της πατέρα.


«Όταν ο πατέρας μου πέθανε στις 5 το πρωί, εγώ στις 6 το απόγευμα είχα παράσταση. Έπαιξα και τώρα… πώς τα κατάφερα; Μόνο ο Θεός και η ψυχή μου ξέρουν τι έλεγα.Δεν ανέβηκα μόνο μία μέρα όταν έγινε η κηδεία του. Είναι πολύ δύσκολο αυτό και σταδιακά με την πάροδο των χρόνων αλλάζει για τους ηθοποιούς. Και είναι απαραίτητο να αλλάξει» τόνισε αρχικά η γνωστή καλλιτέχνης.

Ντενίση: Όταν υπάρχει ανθρώπινη απώλεια για τον ηθοποιό δεν πρέπει να παίζει στο θέατρο

«Δεν αναφέρομαι σε περιπτώσεις όπως αυτή που είχα εγώ με το κάταγμα – ποτέ δεν θα ήθελα να αφήσω άλλους χωρίς δουλειά γιατί αυτό δεν είναι στο χαρακτήρα μου.


Πιστεύω ότι όταν συμβαίνει μια μεγάλη απώλεια όπως αυτή του γονέα σου τότε ο ηθοποιός θα πρέπει να απέχει από τις παραστάσεις. Δεν είναι ανθρώπινο και έχει πολύ αρνητικές συνέπειες», πρόσθεσε.

«Επίσης ισχύει και για περιπτώσεις σοβαρής ασθένειας. Θυμάμαι μια φορά που ήμουν εκτός πόλης ενώ ένας αγαπημένος φίλος κι εξαιρετικός επαγγελματίας Κώστας Βουτσάς ήταν πολύ άρρωστος στη Θεσσαλονίκη.

< br /> Είχε γρίπη αλλά αντιμετώπιζε επίσης πρόβλημα άσθματος και χρειάζονταν οξυγόνο. «Μην έρθεις! Θα σου κόψω τον ρόλο!» του φώναζα ενώ εκείνος επέμενε να έρθει παρά τον πυρετό», συμπλήρωσε η Μιμή Ντενίση.
< br />


Glomex Player(40599x1hkkig7d8l,v-d8tm09qh00y95)


< br />