Καταγγελία για Παρενόχληση από την Πρόεδρο Φιλανθρωπικής Οργάνωσης του Πρίγκιπα Χάρι
Σήμερα, η πρόεδρος μιας φιλανθρωπικής οργάνωσης που ιδρύθηκε από τον πρίγκιπα Χάρι εξέφρασε σοβαρές κατηγορίες εναντίον του, χαρακτηρίζοντας τον υπεύθυνο για «παρενόχληση και εκφοβισμό». Η δήλωση αυτή ήρθε μετά την παραίτηση του ίδιου και άλλων μελών της οργάνωσης αυτή την εβδομάδα. Η Sophie Chandauka,επικεφαλής της Sentebale,υποστήριξε ότι ο δούκας του Σάσεξ χρησιμοποίησε «τη μηχανή δημοσίων σχέσεων» εναντίον της νωρίτερα μέσα στην εβδομάδα όταν ανακοίνωσε δημόσια την αποχώρησή του ως προστάτης της φιλανθρωπίας,μαζί με τον συνιδρυτή πρίγκιπα Seeiso από το Λεσότο και το διοικητικό συμβούλιο.
«Την Τρίτη, ο πρίγκιπας Χάρι αποφάσισε να δημοσιοποιήσει μια επιζήμια είδηση χωρίς να ενημερώσει εμένα ή τους διευθυντές των οργανώσεων μου», δήλωσε η Chandauka κατά τη διάρκεια της εκπομπής Sunday Morning with Trevor Phillips στο Sky News. «Μπορείτε να φανταστείτε τις συνέπειες αυτής της επίθεσης σε μένα και στα 540 μέλη των οργανώσεων Sentebale καθώς και στις οικογένειές τους; Αυτό είναι ένα σαφές παράδειγμα παρενόχλησης σε μεγάλη κλίμακα» πρόσθεσε.
Ο πρίγκιπας Χάρι εξέφρασε ότι αισθάνεται «σοκαρισμένος» από την απόφασή του να αποχωρήσει από τη φιλανθρωπική οργάνωση που ίδρυσε το 2006 με σκοπό τη στήριξη νέων ατόμων που πλήττονται από HIV και AIDS στο Λεσότο και στην Μποτσουάνα. Το Sentebale ιδρύθηκε προς τιμήν της μητέρας του, πριγκίπισσας Νταϊάνα, εννέα χρόνια μετά τον θανάτό της σε αυτοκινητιστικό δυστύχημα στο Παρίσι.Σε κοινή τους δήλωση με τον συνεργάτη του, ο δούκας ανέφερε ότι παραιτούνται «με βαριά καρδιά» μέχρι νεωτέρας.
Στην προηγούμενη δήλωσή της αυτή την εβδομάδα, η Chandauka καταφέρθηκε κατά των μελών της βασιλικής οικογένειας λέγοντας πως «παίζουν το χαρτί του θύματος». «Οι ενέργειές μου στο Sentebale αποσκοπούν στη διατήρηση της ακεραιότητας αυτού του οργανισμού καθώς επίσης στη στήριξη των νέων ανθρώπων που εξυπηρετούμε», τόνισε στην ανακοίνωσή שלה όπως μεταδόθηκε από το βρετανικό πρακτορείο ειδήσεων PA Media. Συνέχισε περιγράφοντας τα γεγονότα ως «την ιστορία μιας γυναίκας που τόλμησε να μιλήσει για ζητήματα κακής διακυβέρνησης, ανεπάρκειας στη διοίκηση, κατάχρησης εξουσίας καθώς επίσης εκφοβισμού και μισογυνισμού».
