Συνάντηση Κυριάκου Μητσοτάκη με τον πρωθυπουργό του Ισραήλ
Την ερχόμενη Κυριακή (30/3), ο Κυριάκος Μητσοτάκης θα επισκεφθεί το Ισραήλ και την Ιερουσαλήμ, όπου θα έχει συνομιλίες με τον πρωθυπουργό της χώρας, Μπενιαμίν Νετανιάχου. Σύμφωνα με πηγές,στο επίκεντρο της συνάντησης θα βρεθούν κυρίως η ηλεκτρική διασύνδεση Ελλάδας – Κύπρου – Ισραήλ καθώς και οι έρευνες για υδρογονάνθρακες στην ευρύτερη περιοχή της ανατολικής Μεσογείου.
Η πραγματοποίηση αυτής της συνάντησης επιβεβαιώθηκε κατά τη διάρκεια πρόσφατης συνεδρίασης που συμμετείχαν ο υπουργός Εξωτερικών Γιώργος Γεραπετρίτης μαζί με τους ομολόγους του από το Ισραήλ και την Κύπρο,Γκίντεον Σαάρ και Κωνσταντίνο Κόμπο αντίστοιχα,στην Αθήνα.
