Η Νικολέττα Καρρά θυμάται τον Σάκη Μπουλά 11 χρόνια μετά
Η ηθοποιός Νικολέττα Καρρά αναφέρθηκε στον αείμνηστο Σάκη Μπουλά, με αφορμή την συμπλήρωση 11 ετών από τον θάνατό του. Σε συνέντευξή της που προβλήθηκε το Σάββατο 8 Μαρτίου στην εκπομπή «Καλημέρα Είπαμε;», μοιράστηκε αναμνήσεις από τις κοινές τους στιγμές τόσο σε φιλικό όσο και σε επαγγελματικό επίπεδο.
Η Νικολέττα είχε συνεργαστεί με τον εκλιπόντα στην τηλεοπτική σειρά «50-50». Αναφερόμενη στα χαρακτηριστικά που τον έκαναν να ξεχωρίζει, υπογράμμισε ότι ο Σάκης ήταν ένας άνθρωπος γεμάτος αγνότητα και καλοσύνη.Συγκεκριμένα είπε: «Είχαμε πολύ ωραία σχέση με τον Σάκη. Ο Σάκης Μπουλάς ήταν πολύ αγνός άνθρωπος. Ήταν μέσα σε αυτόν τον χώρο και είχε μία απίστευτη αγνότητα,λες “πώς γίνεται να έχει τόσο αθώα ψυχή;”. Τον αγαπούσαν όλοι τον Σάκη».
Οι τελευταίες στιγμές του ηθοποιού
Στη συνέχεια, η Νικολέττα περιέγραψε τις τελευταίες ημέρες πριν την απώλεια του ηθοποιού, επισημαίνοντας ότι παρά τα προβλήματα υγείας που αντιμετώπιζε, ο Σάκης περνούσε χρόνο στο σπίτι του με αγαπημένα πρόσωπα. Ανάμεσα τους βρισκόταν και εκείνη. Όπως ανέφερε: «Ήμασταν μέχρι πολύ αργά μαζί.Ήμασταν και μέχρι λίγο πριν φύγει, φώναζε κόσμο σπίτι του, ήθελε τους φίλους του.Δεν ήθελε να ζήσει όλο αυτό που περνούσε με μιζέρια και κακομοιριά. Το έκανε με φίλους του και κάθε βράδυ γελάγαμε στο σπίτι του».
Ο ταλαντούχος καλλιτέχνης άφησε την τελευταία πνοή στις 21 Φεβρουαρίου 2014 σε ηλικία 60 ετών μετά από μια μακροχρόνια μάχη με τον καρκίνο. Σύμφωνα με επίσημη ανακοίνωση: «ο Αθανάσιος Μπουλάς απεβίωσε σήμερα Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου 2014 στο νοσοκομείο ΥΓΕΙΑ μετά από πολύμηνη μάχη με τον καρκίνο. Ο χαρισματικός καλλιτέχνης καθ’ όλη τη διάρκεια της νοσηλείας του επέδειξε γενναιότητα και αξιοπρέπεια».
