«Σοκ στα Εξάρχεια: 66χρονη ανακάλυψε ότι ζούσε επί μήνες με το πτώμα της μητέρας της και δεκάδες γάτες»

Σοκαριστική Υπόθεση στα Εξάρχεια

Μια ανατριχιαστική κατάσταση ήρθε στο φως στην περιοχή των Εξαρχείων, όπου μια 66χρονη γυναίκα βρέθηκε να διατηρεί το πτώμα της αποθανούσας μητέρας της σε σακούλες. Παράλληλα, στο διαμέρισμά της εντοπίστηκαν πολλές κακοποιημένες γάτες.

Η αποκάλυψη έγινε στις 8 Μαρτίου, όταν οι γείτονες ανησύχησαν από την έντονη δυσοσμία και ενημέρωσαν τις αρχές. Οι αστυνομικοί έφτασαν άμεσα στο σημείο και αντίκρισαν την ηλικιωμένη σε απαράδεκτες συνθήκες.

Η γυναίκα δήλωσε στους αστυνομικούς ότι η μητέρα της είχε πεθάνει πριν από 20 ημέρες, ωστόσο δεν είχε ειδοποιήσει κανέναν για τον θάνατό της. Αντί αυτού, αποφάσισε να τυλίξει τη σορό με σεντόνια και σακούλες και να την τοποθετήσει στο υπνοδωμάτιό της.

Αποκρουστικές εικόνες από το σπίτι

Η 66χρονη ζούσε σε εξαιρετικά δυσμενείς συνθήκες μαζί με δεκάδες κακοποιημένες γάτες που βρίσκονταν στον ίδιο χώρο. Η κατάσταση αυτή προκάλεσε σοκ στους αρμόδιους φορείς.

Μετά την παρέμβαση των αρχών, η γυναίκα μεταφέρθηκε σε ψυχιατρικό ίδρυμα για περαιτέρω αξιολόγηση. Οι Αρχές επισημαίνουν ότι δεν υπάρχουν ενδείξεις εγκληματικής ενέργειας σχετικά με τον θάνατο της μητέρας της.