Σοκαριστικό Τροχαίο Δυστύχημα στην Περιοχή του Λαγκαδά
«Η τελευταία εικόνα που είδα ήταν το αυτοκίνητο της γυναίκας αναποδογυρισμένο», δήλωσε ο 60χρονος οδηγός, ο οποίος, υπό την επήρεια αλκοόλ, προκάλεσε τον θάνατο μιας 50χρονης μητέρας δύο παιδιών σε ένα τροχαίο που έχει σοκάρει τη Θεσσαλονίκη και ειδικότερα την περιοχή του Λαγκαδά. «Τα φώτα με τύφλωσαν και ξαφνικά άκουσα ένα ”μπαμ”… φορούσα ζώνη», ισχυρίστηκε σήμερα (27.03.2025) ο οδηγός που ευθύνεται για το τραγικό περιστατικό.
Αύριο (28.03.2025),αναμένεται να απολυθεί από το νοσοκομείο όπου νοσηλεύεται χωρίς να έχει αντιμετωπίσει ποινικές κατηγορίες μέχρι στιγμής. «Ερχόμουν από το Κολχικό προς το σπίτι μου και τα φώτα με τύφλωσαν… η τελευταία εικόνα που θυμάμαι είναι το αυτοκίνητο της γυναίκας στο πλάι», είπε σε συνέντευξή του στον ΑΝΤ1, προσθέτοντας ότι είχε φορέσει τη ζώνη ασφαλείας του! Ίσως όμως να ξεχνά ότι εκείνη τη νύχτα είχε πάρει παράνομα το όχημά του και βγήκε στους δρόμους μεθυσμένος για άλλη μια φορά!
Ο 60χρονος αφέθηκε ελεύθερος κατόπιν εντολής εισαγγελέα και αναμένεται να πάρει εξιτήριο από το ΑΧΕΠΑ λόγω των τραυμάτων που υπέστη κατά τη διάρκεια της σύγκρουσης την οποία προκάλεσε ο ίδιος! Σε δηλώσεις του στον ΑΝΤ1 ανέφερε: «Θα ήταν καλύτερα να είχα πεθάνει εγώ παρά η γυναίκα αυτή, η οποία είχε οικογένεια».
Η Κατάσταση Υγείας και οι Συνθήκες Οδήγησης
Σύμφωνα με τις αρχές, κατά τη διάρκεια του ατυχήματος διαπιστώθηκε ότι η ποσότητα αλκοόλ στο αίμα του 60χρονου υπερέβαινε σημαντικά τα επιτρεπόμενα όρια. Όταν ερωτήθηκε αν είχε καταναλώσει αρκετό αλκοόλ εκείνο το βράδυ απάντησε: «Μόνο δύο ποτήρια τσίπουρο αλλά έφαγα πολύ». Επισκέφτηκε μια ταβέρνα κοντά στο Κολχικό όπου υπήρχε πολυκόσμια λόγω λαϊκής αγοράς.
Προηγούμενες Παραβάσεις
Ο συγκεκριμένος οδηγός δεν είναι άγνωστος στις αρχές καθώς έχει συλληφθεί τέσσερις φορές για μέθη πίσω από τιμόνι κι άλλες δύο χωρίς δίπλωμα οδήγησης. Η πρώτη σύλληψη έγινε τον Μάρτιο του 2023 ενώ τον Ιούνιο της ίδιας χρονιάς έχασε την άδεια οδήγησης για πέντε χρόνια λόγω μέθης.
“Και όμως συνέχισα να οδηγώ”, παραδέχεται στη συνέντευξή του στον ΑΝΤ1 υποστηρίζοντας πως συνεχίζει να κυκλοφορεί χωρίς δίπλωμα ακόμα κι όταν συνελήφθη ξανά τον περασμένο Αύγουστο σε δύο περιπτώσεις μέσα στην ίδια ημέρα.
Aνησυχία των Αρχών
Sτελέχη της αστυνομίας εκφράζουν έντονες ανησυχίες σχετικά με την κατάσταση αυτή λέγοντας: «Είναι πραγματικά ανησυχητικό πως αυτός ο άντρας εξακολουθεί να κινείται στους δρόμους παρόλο που έχει δείξει επικίνδυνη συμπεριφορά». Ένας υψηλόβαθμος αξιωματικός διερωτήθηκε: “Πώς είναι δυνατόν ένας άνθρωπος σαν αυτόν να μην αντιμετωπίζει αυστηρότερες ποινές;”
