Ελεύθεροι οι συλληφθέντες για τον θάνατο του άστεγου στην Αθήνα
Απόψε (26.03.2025),ο ιδιοκτήτης ενός εστιατορίου στο κέντρο της Αθήνας,καθώς και οι υπάλληλοί του που είχαν συλληφθεί λόγω του θανάτου ενός 57χρονου Ρουμάνου άστεγου,αφέθηκαν ελεύθεροι χωρίς κανέναν περιοριστικό όρο.
Σύμφωνα με βίντεο που εξασφάλισε το newsit.gr, το προσωπικό του καταστήματος φαινόταν να μεταφέρει τον νεκρό άνδρα έξω στο πεζοδρόμιο. Οι τρεις άνδρες — ο ιδιοκτήτης και δύο Σύροι εργαζόμενοι — οδηγήθηκαν στον ανακριτή για να δώσουν εξηγήσεις και τελικά κρίθηκαν μη προφυλακιστέοι.
Όλοι τους υποστήριξαν ότι ο θάνατος του 57χρονου προήλθε από ατύχημα. Το περιστατικό συνέβη το μεσημέρι της 24ης Μαρτίου στη διασταύρωση των οδών Μάρνη και Καποδιστρίου, σε ένα εστιατόριο που προσφέρει συριακή κουζίνα. Ο Ρουμάνος άστεγος φέρεται να εισήλθε στο κατάστημα με σκοπό να χρησιμοποιήσει την τουαλέτα και λίγο αργότερα μεταφέρθηκε έξω τραυματισμένος σοβαρά από πτώση.
Η αστυνομία κλήθηκε στο σημείο όπου οι άνδρες της Υποδιεύθυνσης Περιπολιών Αθηνών βρήκαν τον άνδρα αναίσθητο και γεμάτο αίματα. Συνομίλησαν με τον ιδιοκτήτη και τους υπαλλήλους, οι οποίοι αρχικά δήλωσαν ότι εκεί βρήκαν τον άνδρα.
Ωστόσο, στη συνέχεια ο ιδιοκτήτης άλλαξε την εκδοχή των γεγονότων λέγοντας ότι όντως είχε μπει μέσα στον χώρο ο συγκεκριμένος άστεγος αλλά γλίστρησε στα σκαλιά κατεβαίνοντας προς την τουαλέτα, προκαλώντας έτσι την πτώση και τα τραύματά του. Φοβούμενοι πιθανές συνέπειες από τις αρχές, αποφάσισαν να μεταφέρουν έξω τον άντρα ενώ καθάρισαν τα αίματα από το πάτωμα — μια ενέργεια που αύξησε τις υποψίες των αρχών κι έφερε τη σύλληψη τους για ανθρωποκτονία εξ αμελείας.
