Ο Βασιλιάς Κάρολος εκφράζει τα συλλυπητήριά του στη Μιανμάρ μετά από φονικό σεισμό
Ο βασιλιάς Κάρολος εξέφρασε την ειλικρινή του θλίψη προς τον λαό της Μιανμάρ, έπειτα από τον καταστροφικό σεισμό που στοίχισε τη ζωή σε τουλάχιστον 1.600 άτομα στην περιοχή αυτή. Στο μεταξύ, ο μονάρχης βρίσκεται στο νοσοκομείο λόγω παρενεργειών από την αντικαρκινική θεραπεία που ακολουθεί – όπως ανακοίνωσε το Παλάτι.
Απευθυνόμενος στον «λαό της Μιανμάρ», ο 76χρονος βασιλιάς δήλωσε ότι τόσο εκείνος όσο και η σύζυγός του, βασίλισσα Καμίλα, είναι «σοκαρισμένοι και λυπημένοι» από την τραγωδία.
A message of condolence from His Majesty The King to the people of Myanmar following the devastating earthquake. pic.twitter.com/0Lfx9iBmMX
«Σε αυτές τις δύσκολες και επώδυνες στιγμές, η σύζυγός μου και εγώ θέλουμε να εκφράσουμε τα ειλικρινή μας συλλυπητήρια σε όλους όσοι έχουν υποστεί την απώλεια αγαπημένων προσώπων, σπιτιών ή των πολύτιμων μέσων επιβίωσής τους», πρόσθεσε ο Κάρολος, υπογραμμίζοντας ότι «πάντα θαύμαζε τη δύναμη των ανθρώπων της Βιρμανίας».
Λόγω των προβλημάτων υγείας που αντιμετωπίζει εξαιτίας της νόσου του καρκίνου, ο Κάρολος αναγκάστηκε να ακυρώσει πολλές δημόσιες εμφανίσεις την Παρασκευή. Το Παλάτι του Μπάκιγχαμ ενημέρωσε ότι οι παρενέργειες από τη θεραπεία είναι σοβαρές.
