Συναγερμός στην ΕΛΑΣ για βόμβα στον Άγιο Δημήτριο
Το πρωί της Τετάρτης,η Ελληνική Αστυνομία τέθηκε σε κατάσταση συναγερμού ύστερα από τηλεφώνημα που ενημέρωνε για την τοποθέτηση εκρηκτικού μηχανισμού στη Διεύθυνση Μεταφορών στον Άγιο Δημήτριο. Σύμφωνα με τις πληροφορίες που έχουν γίνει γνωστές, άγνωστο άτομο επικοινώνησε στις 10:38 π.μ., προειδοποιώντας για την παρουσία βόμβας στο συγκεκριμένο κτίριο.
Από τις ίδιες πηγές αναφέρεται ότι το κτίριο έχει ήδη εκκενωθεί προληπτικά. Στην περιοχή έχουν σπεύσει ειδικές ομάδες του ΤΕΕ οι οποίες διενεργούν ελέγχους και αξιολογούν την κατάσταση.
